dissabte, 12 de novembre del 2016

EL RECTANGLE








HEM ESTAT TREBALLANT LA FIGURA DEL RECTANGLE REALITZANT DIFERENTS ACTIVITATS VIVENCIALS PER TAL  DE QUE L'APRENENTATGE SIGUI MÉS SIGNIFICATIU.

IDENTIFICACIÓ DE LA FORMA DEL RECTANGLE AMB DIFERENTS MATERIALS DE LA CLASSE.


















ENTRE TOTS A TERRA AMB PECES DE CONSTRUCCIONS VAN FER UN RECTANGLE I VAM MESURAR ELS COSTATS D'UN QUADRAT I D'UN RECTANGLE PER VEURE LES DIFERÈNCIES.































INDIVIDUALMENT AMB PLASTILINA VAN FER UN RECTANGLE.








AL TOCA-TOCA AMB ESPONGES I PINTURA VAM ESTAMPAR RECTANGLES DE DIFERENTS MIDES.














FINALMENT CADASCÚ VA FER LA SEVA FITXA IDENTIFICANT LA FIGURA TREBALLADA.






dijous, 27 d’octubre del 2016

LA TARDOR

BENVINGUDA TARDOR!


Us mostrem algunes de les activitats experimentals que hem portat a terme de la tardor.

Hem guarnit les classes amb l'arbre de la tardor i amb imatges típiques d'aquesta estació(bolets, colors, fruits, fruites...) i hem treballat el seu vocabulari.










Hem anat a l'aula del Toca-Toca i hem pintat un arbre amb pintura de mans i esponja.











També hem observat, tocat i provat diferents fruits i fruites.
Hem vist que hi han de grans, petites, amb la pell tova, dura,rugosa...
























Hem après el poema de la tardor i hem explicat el conte de la Fada Filomena.






 També hem realitzat aquests fulls de plàstica.





 I HEM VIST AQUEST VÍDEO TANT MACO DE "LA TARDOR AMB VIVALDI"

diumenge, 9 d’octubre del 2016

LLARG-CURT





ELS CONCEPTES S'ASSOLEIXEN MILLOR SI ES VIUEN, SI ES PRACTIQUEN.... D'AQUESTA MANERA L'APRENENTATGE S'ASSOLEIX I ES TORNA SIGNIFICATIU.

MOLTS CONCEPTES MATEMÀTICS ES TORNEN COMPLICATS D'ENTENDRE, PERÒ SI EN COMPTES DE FER-HO NOMÉS EN UNA FITXA HO TREBALLEM EN DINÀMICA DE JOC LA COSA CANVIA.


MIREU ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE HEM FET .
MITJANÇANT UNS CORDILLS HEM MESURAT A DIFERENTS NENS DE LA CLASSE.

















HEM FET XURROS AMB PLASTILINA LLARGS I CURTS.









TAMBÉ VAM FER TRENS AMB ELS NENS A LA CLASSE I VAM OBSERVAR QUIN ERA EL MÉS LLARG I QUIN ERA EL MÉS CURT.





I PER ÚLTIM VAM FER LA FITXA, PINTANT LES COSES QUE EREN MÉS LLARGUES.